FastighetsMässan Syd / Elmässan Syd 7-8 februari 2024

Pressinbjudan - FastighetsMässan Syd/Elmässan Syd

Äntligen är det dags igen för El-och fastighetsbranschens samlade mötesplats i Malmö! Elmässan och FastighetsMässan krokar arm och kopplar samman Sveriges elektriker, installatörer, fastighetsförvaltare och fastighetsägare. Här får du svaren på vilka utmaningar branscherna står inför. Inte minst frågor som rör energi, det smarta hemmet, säkra och trygga fastigheter och utemiljöer samt effektiva elinstallationer.

På plats finns chansen att ta del av årets produktnyheter och tjänster från leverantörer som SG Armaturen, Camfil, Kostal, Acticon, Ecoguard, Elrond, Glamox och många fler. Ta del av nya trender, nätverka med branschkollegor och upplev något alldeles extra när branscherna möts under samma tak den 7-8 februari 2024 på Malmömässan.

Stefan Ingves, en av höjdpunkterna i scenprogrammet

Scenprogrammet sträcker sig över 3 scener och är fyllt till bredden. En av de stora profilerna som besöker oss är den före detta riksbankschefen Stefan Ingves som kommer för att prata om det ekonomiska läget i världen och Sverige. Här kan du även lyssna till välkända författare som Lars Wilderäng och Evin Cetin samt branschexperter som Jokaim Grafström, Svensk Elstandard, Cecilia Axelsson, Installatörsföretagen. Se hela schemat på respektive hemsida och planera vilka seminarier du ska besöka.

Elmässan scenprogram: www.elmassansyd.se

FastighetsMässans scenprogram: www.fastighetsmassansyd.se

Missa inte våra spännande halvdagskonferenser den 7-8 februari om fastighetsförvaltning, fastighetssäkerhet och solteknik.

Välkommen att besöka oss som press.

Var: Malmömässan, Malmö

När: 7-8 februari 2024

Hur: Press registrerar sig via besökarnas registrering på hemsidan.

Mer information: Kontakta Projektledare Mikaela Kämpendahl på mikaela.kampendahl@easyfairs.com.

Easyfairs organiserar och genomför event som ger professionella aktörer möjlighet att tillsammans blicka in i framtiden.

Vi arrangerar i dag över 200 event i 14 länder (Algeriet, Belgien, Danmark, Finland, Frankrike, Italien, Nederländerna, Norge, Portugal, Schweiz, Spanien, Storbritannien, Sverige och Tyskland) och driver åtta mässanläggningar i Belgien, Nederländerna och Sverige (Antwerpen, Gent, Mechelen-Bryssel Nord, Namur, Gorinchem, Hardenberg, Malmö och Stockholm).

Vår målsättning och det vi brinner för är att ”easifiera” livet för våra kunder och öka ROI:n både finansiellt och tidsmässigt genom en heltäckande strategi, avancerad teknik och kundorienterade upplägg. Våra digitala lösningar och system erbjuder unika möjligheter till effektivt nätverkande och affärsmöjligheter året runt.

Easyfairs Group har 800 engagerade medarbetare, utnyttjar de bästa marknadsförings- och IT-verktygen och utvecklar varumärken som möter våra intressenters behov.

För femte året i rad tilldelade Deloitte Easyfairs status som ”Best Managed Company”, 2023.

Easyfairs är rankad som nummer 11 av världens främsta mässarrangörer enligt STAX årliga ranking

Besök framtiden med Easyfairs och läs vidare på www.easyfairs.com.

För ytterligare information, kontakta:

Anne Lafère

Group CEO