Upptäck ebm-papst i applikationer - Ventilation, luftkonditionering och kylteknik

ebm-papst ebjuder produkter som utformats specifikt för ventilation, luftkonditionering och kylteknik, exempelvis kylrum och frysdiskar.

Ventilation, luftkonditionering och kylteknik har under de senaste fyra decennierna varit en central del av utbudet av tjänster som ebm-papst tillhandahåller. Vi har satt standarder världen över som ledande experter inom ventilation med våra ytterrotormotorer, både när det kommer till kvalitet, teknik, innovation och inte minst i tillförlitligheten i våra produkter.

Våra motorer och fläktar har ett brett användningsområde och med en enda enhet kan vi förse arbetsplatser med ventilation, uppvärmning och luftkonditionering som alla kan styras individuellt. Vi arbetar kontinuerligt för att sätta nya standarder, framför allt för att öka livslängden på våra produkter, minska energiförbrukningen, minsta ljudnivån och samtidigt nyttja alla möjligheter inom modern integrerad elektronik.

Läs mer om våra applikationer inom ventilation, luftkonditionering och kylteknik här