Ny försäljningschef för ventilationsgruppen på ebm-papst

Ny försäljningschef för ventilationsgruppen på ebm-papst

Göran Andersson tillträdde den 1:a oktober som ny försäljningschef för ventilationsavdelningen på ebm-papst med ansvar för försäljningen av fläktar avsedda för renovering och ombyggnad av ventilationssytem. Göran har sedan fyra år arbetat som försäljningsingenjör på ebm-papst med placering på huvudkontoret i Järfälla. Mångårig branscherfarenhet, mycket goda försäljningsresultat och tidigare erfarenhet av att leda försäljning gjorde Göran till ett naturligt val.

Renovering och ombyggnad av ventilationssystem med fokus på energieffektiva lösningar
Frågor som rör energibesparing engagerar många och våra försäljningsingenjörer arbetar kontinuerligt med att informera om vårt marknadsledande sortiment med EC-lågenergifläktar samt de möjligheter de ger till minskad elförbrukning. Ventilationsgruppen på ebm-papst består av 12 medarbetare fördelat på huvudkontoret i Järfälla och våra distriktskontor i Göteborg, Örebro, Hässleholm, Växjö, Järvsö, Älvsbyn.

Kontaktuppgifter:
Försäljning ventilationsfläktar