Årets Visma Spcs Partner

Årets Visma Spcs Partner

I november 2023 meddelade Visma att DataPartner (som blev en del av ECIT i september 2023) har blivit utsedd till “Årets Visma Spcs Partner 2022”. DataPartner erbjuder specialanpassade integrationslösningar, ett stort utbud av produkter som optimerar affärssystem, utbildningar och skräddarsydd konsultation. Det är den åttonde gången som DataPartner mottar denna utmärkelse.

Motiveringen lyder - ”…för ert fantastiska arbete samt ert omfattande engagemang och användandet av stora delar av vårt produktutbud för att ge våra kunder den bästa upplevelsen.

Ert enastående försäljningsresultat av Visma Spcs produkter och tjänster samt er förmåga att hjälpa våra kunder på bästa möjliga sätt har verkligen imponerat på oss.

Vi ser fram emot ännu ett år av framgång tillsammans och är övertygade om att ni kommer fortsätta leverera lysande resultat och skapa nöjda kunder.”

- Jag är väldigt stolt över att vi återigen är Årets Visma Spcs Partner. Det är resultatet av ett väldigt hårt och hängivet arbete från alla mina kollegor, och det skulle självklart inte vara möjligt utan deras insatser under året. Jag vill också rikta ett stort tack till alla våra lojala kunder som både utvecklar och sporrar oss till att kontinuerligt bli bättre. Detta är ännu ett kvitto på att ni är i goda händer hos oss med marknadens bästa Visma konsulter, säger- Fredrik Fenberg, vd, DataPartner AB.

Under 25 år har DataPartner arbetat med integrationer till Vismas system och har idag Sveriges största utbud utav integrationslösningar till affärssystemet.

Om DataPartner i Helsingborg AB

DataPartner i Helsingborg AB blev en del av ECIT i september 2023. Läs mer om detta här.

Från sina kontor i Helsingborg, Malmö och Göteborg, erbjuder Datapartner affärssystem, skräddarsydda integrationslösningaroch konsultverksamhet. DataPartner ägs av BusinessPartner i Helsingborg AB, gruppen har 16 medarbetare och en konsoliderad omsättning på 13,6 MSEK för räkenskapsåret som slutade den 30 april 2023. Läs mer om företaget här: https://dpab.se

ECIT grundades 2013 och hjälper sin kundbas med redovisning, lön och IT-tjänster. ECIT har en välbeprövad modell för uppköp som säkerställer närhet till kunder och lokalt entreprenörskap i kombination med styrkan från ett större internationell koncern. ECIT har en proforma omsättning på 3,4 MDR NOK (Q2 2023) och mer än 2 500 anställda i tio länder. Uppköp och fusioner har varit en huvudsaklig faktor till företagets tillväxt och ECIT har fullföljt mer än 130 uppköp sedan 2013. Läs mer på: www.ecit.com/se

Fredrik Fenberg

VD DataPartner AB +46 70 458 60 83
Helena Lustig

Presskontakt Chef Försäljning och Marknad +46 70-6417160

ECIT Sverige

ECIT levererar tjänster inom ekonomi, lön, HR, IT och affärssystem. Vi är en strategisk partner till våra kunder och hjälper dem att effektivisera sina verksamheter för att möta framtiden.

ECIT Sverige
Lustgårdsgatan 19