Arbetet igång med sveriges största privatägda solcellsanläggning

Nu är arbetet igång med Sveriges största privatägda solcellsanläggning. Totalt kommer 346kW solceller monteras på 6 tak.
Solcellsanläggningen kommer att producera 315000kWh av de 350000kWh gården förbrukar.

Solcellsmodulerna är från tyska SOLARWATT och har 30 års produktgaranti och 30 års 87% effektgaranti, med andra ord en trygg investering långsiktigt!

EcoKraft erbjuder solceller för egen elproduktion sedan 2008. Vi projekterar och installerar kompletta solcellssystem för villa, lantbruk och företag och jobbar endast med tyska, marknadsledande komponenter av högsta kvalitet. Genom åren har vi samlat på oss massor av referenser och har monteringsfilmer från flera installationer.

Vi jobbar för att på ett smidigt, enkelt och professionellt sätt hjälpa privatpersoner och företag att producera sin egen el och erbjuder därför allt från planering och projektering till installation och driftsättning. Vårt stora kunnande, noggrannhet och fokus på kunden har lett till att allt fler väljer EcoKraft. Kvalitet och kundnöjdhet är våra ledord som genomsyrar hela verksamheten.

Följ oss på Facebook!
Följ oss på Twitter!