Design-TV från Loewe lanseras nu också i 55”

Design-TV från Loewe lanseras nu också i 55”

Connect ID är en av Loewes suveräna livsstils-TV-apparater. Upplev den nyaste ljud- och bildteknologin kombinerat med en design i världsklass. Connect ID finns i 32, 40 och 46” och nu lanseras modellen även i 55”.

ID står för ”Individual Design” och det är även kodordet för Loewes design-TV, som med den nya 55” skärmen nu erbjuder 2.880 olika konfigurationsmöjligheter – och därmed sätter den persoliga stilen i högsätet. Välj mellan TV-ram i svart eller vit högglans, TV-kabinett i sex suveräna färger, fyra olika skärmstorlekar, med eller utan inbyggd DR+ hårddisk, samt 30 olika placeringslösningar.

Kabinettfärgerna på tyget sträcker sig från klassiker som Svart, Vit och Silver till modiga och markanta färger i Beige, Grön och Orange. Välj den nyans som passar dig bäst, och få en TV, som bekänner färg och visar hållning.

För den stilmedvetna kunden är möjligheten att kombinera den läckra Loewe Connect ID design-TVn med en snygg musikanläggning: Loewe SoundBox, som finns i 5 matchande färger.

Vägledande försäljningspris från 33.000kr.

För närmaste återförsäljare, kontakta Kjaerulff 1 på 040-6797400 eller besök www.loewe.se / Hitta återförsäljare eller klicka här på Hitta Loewe Återförsäljare