Loewe sätter färg på TV och ljud

Loewe sätter färg på TV och ljud

Loewes universum av markant design och innovativ teknologi får nu sällskap av en lång rad färger som ger tråkiga standardlösningar en utmaning.

Kodordet för Individual-konceptet är eleganta kulörer och individuell stil i hemmet. Med fritt val mellan 256 RAL-färger till TVns kant, högtalarnas topp och ljudanläggningens sidor kan alla nämligen designa sina helt egna TV- och ljudprodukter.

Personlig design
Loewe har med konceptet dukat upp för den stilmedvetna bostadsägaren, som målinriktat försöker att matcha alla delar i inredningen, utan att kompromissa med teknik och ljud.

I den moderna bostaden med minimalistiska linjer kommer den ultratunna TVn Individual Compose att vara kronan på verket med sin iögonenfallande glasfront och sin slanka design. Som en sista finish ger en orange färgklick på TVns kant överraskande effekter i det ljusa rummet.

Fullända uttrycket med Loewes nya Audiodesign-produkter, som gör sig bra i alla rum. Musikanläggningen SoundVision bjuder exempelvis på en innovativ touchdisplay, som får det sista designpiffet med sidostycken i blankt svart. Skall vardagsrummet ha en uppiggande färgklick, så sätt ett grönt eller blått toppstycke på Loewes nya AirSpeaker som spelar musik trådlöst från både iPad, iPhone och iPod.

Total ljudupplevelse
För att understryka den personliga designen bjuder Individual-konceptet också på en mängd flexibla högtalare, så bostadsägaren kan få sin helt egna akustiska miljö i vardagsrummet.

Välj exempelvis en enkel ljudlösning till LED TVn med en slank Soundprojector. Skall ljudupplevelsen istället vara total, så bygg ut hemmets underhållningscenter med golv-, vägg- eller takhängda högtalare och en eminent subwoofer.

För närmaste Loewe återförsäljare kontakta Kjaerulff 1 AB på tel. +46 40 67 97 400 eller direkt här på Hitta Loewe Återförsäljare