Sökes: Office Manager till Stockholm

Vi fortsätter att växa i antal kunder och konsulter och söker nu en kontorsassistent till vårt Stockholmskontor. Du får en administrativ nyckelroll inom Ekan Management med administrativa arbetsuppgifter kopplat till kommunikation, sälj, marknadsföring och fakturering. Vi söker dig som vill vara spindeln i nätet och gillar att möta många olika människor under en arbetsdag.

Du som söker tjänsten gillar att hjälpa andra, är prestigelös, håller ordning och reda och har lätt för att växla mellan arbetsuppgifter. Framförallt söker vi dig som har en positiv inställning och arbetsglädje, något som går före arbetslivserfarenhet

För mer information om tjänsten se annons: Office Manager till Ekan Managements Stockholmskontor

Välkommen med din ansökan!

Expert inom digitalisering och offentliga inköp till Ekan Management

​Ekan Management förstärker och breddar kompetensbasen genom rekrytering av Maria Lilja till vårt Stockholmskontor. Maria är civilekonom och har mer än tio års erfarenhet av strategiskt inköp, offentlig upphandling samt utveckling av inköpsverksamheter i ledande roller. Maria kommer närmast från Upphandlingsmyndigheten där hon arbetat med digitaliseringsfrågor. Vi hälsar Maria varmt välkommen!