Inbjudan till presentation av Mitt liv - inget försvarstal av Daniel Kindberg och Marcus Birro

Daniel Kindberg ger i boken Mitt liv - inget försvarstal sin bild av tiden som ordförande i Östersunds FK – om den stora triumfen när ÖFK avancerade från div II till allsvenskan och senare slog Arsenal på bortaplan i Europa League och om ekobrottsmålet som pågår fortfarande. Det är också en vidare berättelse om Daniel Kindbergs liv, från en trasslig uppväxt präglad av en älskad systers död via halsbrytande militära uppdrag på Balkan och Afrika till livet som entreprenör.  Det är inget försvarstal, bara en berättelse om varför Kindberg blev den han blev och varför saker gick som de gick. Boken är skriven i samarbete med Marcus Birro.

Boken presenteras av Daniel Kindberg och Marcus Birro vid en pressträff onsdagen den 12 augusti 10.00 på Westmanska palatset, Holländargatan 17 i Stockholm.

Anmäl deltagande senast den 11 augusti till bertil.ekerlid@ekerlids.com

Anmäl gärna önskemål om intervjuer av Daniel Kindberg och Marcus Birro.

Recensionsexemplar beställs också genom samma adress.

Kategorier