Ny bok om mental hälsa med Peter Haber, Frida Karlsson, Johan Olsson med flera

Med inspiration och coachning av Stig Wiklund, en av Sveriges främsta mentala tränare/coacher får du tillgång till grunderna inom mental träning tillsammans med enkla övningar som gör att du kan gå från att tänka – till att göra.

Idrottsstjärnorna i boken har sammantaget tagit 44 OS- och VM-medaljer, varav 12 guld. Stig Wiklund coachar också företag, politiker, entreprenörer, studenter och ledare, varav flera medverkar i boken.

Du får ta del av inspirerande berättelser kring mental träning från framgångsrika personer som Marcus Ericsson, Frida Karlsson, Peter Haber, Johan Laurell, Helena Ekholm, Anna Olsson, William Poromaa, Karin Hallberg och Johan Olsson .

För mig är det självklart att på samma sätt som jag går till gymmet för att få bättre fysik, arbetar jag med mental träning för att jag vill utvecklas och bli ännu bättre i allt jag gör. De som jobbar med att stärka sig själva mentalt är personer som vill utvecklas, som vill bra och prestera bättre.

Marcus Ericsson, världsstjärna inom racingsporten

Jag tror att mental träning kan vara drivkraften framåt för många människor. Att jobba med mental träning är ett tecken på att du vill utvecklas och bli en bättre version av dig själv.

Peter Haber, skådespelare

För beställning av recensionsexemplar och frågor om intervjuer, mejla bertil.ekerlid@ekerlids.com

För kontakt med Stig Wiklund, mejla stig.wiklund@positivakicken.se

Tel 070-581 8922