Stig Wiklund och Olivia Åsberg, författare till Mental träning för alla - en bok för dig som vill må bra, utvecklas och prestera bättre

Påminnelse: Inbjudan till presentation av boken Mental träning för alla med bland andra Johan Olsson, Peter Haber och Marcus Ericsson

Med inspiration och coachning av Stig Wiklund, en av Sveriges främsta mentala tränare/coacher får läsaren i boken Mental träning för alla - en bok för dig vill bra, utvecklas och prestera bättre tillgång till grunderna inom mental träning tillsammans med enkla övningar.

Jag boken förmedlar följande personer sina erfarenheter av mental träning: Marcus Ericsson, Frida Karlsson, Peter Haber, Johan Olsson, Anna Olsson, Britta Johansson-Norgren, Clara Härdling, Britta Johansson-Norgren, Johan Laurell, Helena Ekholm, Anna Olsson, William Poromaa , Karin Hallberg, Gunnar Melander, Roger Syversson och Tommy Mörtsell.

Boken presenteras vid en release den 20 november 18.00-21.00 på Volkswagen Showroom, Hamngatan 16, Stockholm. Där medverkar skådespelaren Peter Haber, Indycarföraren, Marcus Ericsson, Karin Hallberg, vd Fortum, Johan Laurell, landschef för Ikea i Frankrike, förre längdskidåkaren Johan Olsson, och Stig Wiklund. Olivia Åsberg leder samtalet.

Anmäl deltagande till bertil.ekerlid@ekerlids.com senast den 17 november. Önskemål om intervjuer och beställning av recensionsexemplar görs till samma adress. Tel 070-696 1057