Ny gratis medlemskapsform inför golfsäsongen 2019

Inför golfsäsongen 2019 lanserar vi en helt ny medlemskapsform. Medlemskapet är helt gratis och ger dig tillgång till vår anläggning, våra medlemsförmåner samt ett inaktivt Golf-ID.

Är du nybörjare eller funderar på att börja spela under 2019? Då är detta en utmärkt inkörsport in i spelet. Du tilldelas ett Golf-ID (inaktivt) och får genom detta din identitet i GolfSverige med inlogg till MinGolf. Du får såklart möjlighet att spela och träna på Ekholmsnäs (en gratis greenfee ingår) När du sen känner dig redo att ta steget och spela på andra golfbanor aktiverar du enkelt ditt Golf-ID.

Du kan såklart bli Ekholmsnäsmedlem även om du redan har ett aktivt Golf-ID i en annan klubb. Du kanske bara vill ta del av våra medlemsförmåner såsom 10% rabatt på alla varor i golfshopen, resepaket, rabatterade greenfees på våra samarbetsbanor mm.

Johan Mihkelson Ringqvist, ägare av Ekholmsnäs Golf Lidingö kommenterar: Vi vill genom detta medlemskap sänka tröskeln för nybörjare att komma igång med spelet samt ge alla som vill en tillgång till våra fina medlemserbjudanden och vår fina anläggning.

För mer information besök vår hemsida: www.ekholmsnasgolf.se eller kom ut till oss på Lidingö och då är adressen: Ekholmsnäs Golf Lidingö, Ekholmsnäsvägen 87, 181 41 Lidingö.