Teckna ditt golfmedlemskap för 2020 redan idag!

Redan idag kan du teckna ett greenfeemedlemskap som gäller fram till 2020-12-31. Du får alltså ett medlemskap som gäller resten av 2019 och hela 2020. Klicka på länken för medlemskap 2019/2020: GREENFEEMEDLEM2020

Vi är ett antal golfanläggningar i Sverige som konkurrerar om medlemskapen i prisklassen 300-500 kr. För dig som kund kanske priset eller det geografiska läget på golfklubben är det som avgör. Oavsett anledning vill jag framhålla en av de främsta fördelarna med att vara medlem i Ekholmsnäs Golf Lidingö, nämligen vår kundsupport. Vår support hjälper dig alla dagar i veckan i stort sett dygnet runt i frågor kring ditt medlemskap, såsom Golf-ID, HCP mm. Dessutom har vi fina medlemsförmåner. Som medlem spelar du tex. till reducerad greenfee på ett 20-tal klubbar i Stockholmsområdet.

Läs mer om våra förmåner på vår hemsida: www.ekholmsnasgolf.se/foerman

Vill du endast ha ett greenfeemedlemskap för 2019 har vi nu sänkt priset till 290 kr. Klicka på länken för medlemskap 2019: GREENFEEMEDLEM2019

Vänligen,
Johan Mihkelson Ringqvist