Sverige,  god jul och ge fan aldrig upp

Sverige, god jul och ge fan aldrig upp

Svåra tider kräver framtidstro och jävlar-anamma!

Det började som en intern personal-pepp men vi inser att nu mer än någonsin så behöver alla i Sverige peppas. Många har tappat hoppet, många orkar inte. Sjukvården kämpar, näringslivet kämpar och blöder. Vi vill nu skicka lite framtidstro till er alla med orden GE FAN INTE UPP! Det finns ett efter corona, vi måste bara ta oss dit, säkra och sunda.

Och DU, just DU som känner att allt är åt skogen, du orkar inte med det som händer i världen just nu, Just DU ja, Ge Fan inte upp! Det kommer bli bättre, vi behöver bara komma igenom detta tillsammans!

Alla våra anställda som jobbar idag har på sig denna fantastiska tröja med budskapet ” Ge fan inte upp”.

- Detta är en julklapp från och till alla våra anställda, men även julklapp till människor i hela Sverige, som står och trampar och inte vet vad de ska ta sig till. Håll i , Håll ut och Ge fan Aldrig upp! - Patrik Ekman

Vi kör en socialmedier kampanj där vi uppmanar folk att peppa och tro på framtiden, tillsammans ska vi ta oss igenom corona och tillsammans skall vi orka!