Gå direkt till innehåll
EKMANRESOR 1ST BUSSNESS CLASS LANSERAR EN HÄRLIG OCH INSPIRERANDE SOMMARKATALOG FÖR HEMESTRANDE

Nyhet -

TACK VARE VARMARE VÄDER OCH HÖG VACCINATIONSTAKT ÖVER HELA LANDET SATSAR VI REDAN NU TILL SOMMAREN PÅ ETT BRETT UTBUD AV RESOR I VÅRT VACKRA SOMMARSVERIGE.

I vår sommarkatalog för hemestrande; utgåva 01 2021, erbjuder vi ett härligt och inspirerande reseutbud:
På "Sommaridyll i sköna Värmland" erbjuder vi ett urval av våra guldkorn i Värmland och Bergslagen på en och samma resa. Här kan du koppla av i äkta herrgårdsmiljö och avnjuta ett kök i världsklass på Dömle Herrgård. På vägen hem får du smaka lokala delikatesser i hjärtat av Bergslagen, Grythyttan.

Vi kommer även upptäcka Hälsingland där vi besöker hälsingegårdar, flera av vilka räknas som världsarv. Bor gör vi på anrika Pensionat Järvsöbaden, njuter av miljön och intar härliga måltider. För Dig som vill komma ännu längre norrut har vi skapat en ny tappning av ”Norrlands Vildmark”, där vi åker Inlandsbanan en del av sträckan.

- När jag ser mig omkring och slänger en blick i backspegeln, kan jag konstatera att vi är ett av få bussföretag i branschen som försökt hålla igång. Vi har kommit i väg på ett antal dagsturer och även några flerdagarsresor, något jag är stolt över.
Nu hoppas vi alla att det inte är ett mötande tåg, utan faktiskt ett ljus vi kan ana i slutet av tunneln,
säger Johan Ekman, VD och Grundare, av EkmanBuss Flexibussitet och Ekman Resor 1st Bussness Class.

EkmanResor 1st Bussness Class skräddarsyr reseupplevelser utöver det vanliga till nya spännande resmål, fantastiska smakupplevelser, kittliga äventyr och möte med många olika kulturer.

Naturligtvis kommer vi fortsatt att följa Folkhälsomyndighetens restriktioner, så Du som har längtat lika mycket som Vi efter att kunna resa igen ska kunna göra det så tryggt som möjligt. Åker du själv får du ett eget dubbelsäte. Vi rengör och spritar våra bussar och kör stora bussar med mindre grupper, så att det går att hålla avstånd till varandra. Vi fortsätter också att erbjuda våra populära munskydd.

Ta gärna del av den färska EkmanResor 1st Bussness Class resekatalog; 01 2021, se bifogad PDF.

För mer information samt bokningsförfrågningar, vänligen besök: www.ekmanresor.se