JOHN CLEESE GÄSTFÖRELÄSER PÅ INSPIRATIONDAGARNA I NOVEMBER

JOHN CLEESE GER TRE EXKLUSIVA GÄSTFÖRELÄSNINGAR OM KREATIVITET PÅ INSPIRATIONSDAGARNA I STOCKHOLM GÖTEBORG OCH OSLO.

“Jag kommer att prata om kreatitvitet, avslöja mina hemligheter bakom den processen - ge er några oväntade lösningar och dela med mig av lustiga ankedoter från mitt liv.”

- John Cleese

Världstjärnan John Cleese ger tre exklusiva föreläsningar på Ekvilibrium Talarförmedlingens företagsevent John Cleese & Co: Inspirationsdagarna i november.

John Cleese gästföreläser på Inspirationsdagarna tillsammans med bla

Mia Törnblom och Manuel Knight i Oslo 23 nov, samt Kjell Enhager, Fredrik Lindström och Per Lange i Göteborg 24 nov och Stockholm 25 nov.

Inspirationsdagen är ett event på turné fyllt av kunskap, humor och inspiration i Sverige och Norge där publiken möter Skandinaviens främsta föreläsare och artister under en heldag.

”Det är fantastiskt kul att en världstjärna som John Cleese kommer närvara på Inspirationsdagen i höst.Vi kommer få höra honom berätta om de bakomliggande kreativa processerna som legat till grund till några av filmhistoriens mest geniala scener/ögonblick - så mycket vet vi. För alla med kreativa yrken kommer detta bli årets event. Så vi räknar med att det snabbt kommer bli fullsatt”

Johan Hansson VD Ekvilibrium Talarförmedling AB

Inspirationdagen arrangeras av Ekvilibrium Talaförmedlingen AB som är Skandinaviens ledande arrangör av seminarier, konferanser och kurser. Varje år besöker drygt tiotusen nöjda kunder våra öppna seminarier runtom i Sverige och Norge.

• john cleese ger tre exklusiva
  • john cleese ger tre exklusiva gästföreläsningar
  • drivkraft
  • drivkrafter
  • företagsevent
  • göteborg 24 nov
  • inspiration
  • inspirationdagarna i november
  • inspirationsevent
  • john cleese ger tre exklusiva gästföreläsningar om kreativitet på
  • kick-off
  • kreativa aktiviteter
  • kreativitet
  • måbrakvällen
  • oslo 23 nov
  • talarförmedlingen
  • världstjärnan john cleese
  • john cleese

Vi är Skandinaviens ledande arrangör av seminarier, konferanser och kurser. Varje år besöker drygt tiotusen nöjda kunder våra öppna seminarier runtom I Sverige  och Norge.
Företaget grundades I slutet av -70 talet och sen dess har våra seminarier besökt av närmare 250.000 nöjda besökare. Vi har arrangerat och stått sida vid sida med I stort sätt alla föredragshållare,och talare som förtjänar namnet. Ekvilibrium Talarförmedling AB är Skandinaviens mest heltäckande talarförmedling. Vårt nätverk består av tusentals kompetenta föreläsare.
Denna erfarenhet och kunskap borgar för att vi tillsammans kommer göra ert arrangemang lyckat.

Samantha Coard

Presskontakt Pressansvarig Press och PR 0704618255