ELASTX deltar i Radar Summit 2019

ELASTX deltar i Radar Summit 2019

Vad är Radar Summit?

Taget från Radar Summits hemsida: "Radar Summit är Nordens största mötesplats för IT beslutsfattare, leverantörer och andra intressenter. Åren 2015-2018 har Radar Summit samlade över 650 IT-beslutsfattare vardera som tillsammans med ca 100 ledande leverantörsrepresentanter deltagit i seminarier, diskussioner och möten under en mycket uppskattad dag."

Det är väldigt viktigt för oss på ELASTX att alltid ligga i framkant när det gäller IT, och främst Cloud IT. Och tack vare möjligheten att vara med i årets Radar Summit och få dela med oss av våra kunskaper och samtidigt lära oss av andra, kommer vi närmre målet att bli en ledande spelare i Cloud IT i Norden.

Ämnen vi kommer tala om under eventet är inte utannonserat än, se till att hålla utkik hos oss till dess!

Årets Radar Summit hålls i Munchenbryggeriet i Stockholm.