AD ASTRA OCH EDEN PARK I VÄRLDSTOPPEN – UTSEDDA TILL TRAVELLER’S CHOICE 2024

AD ASTRA OCH EDEN PARK I VÄRLDSTOPPEN – UTSEDDA TILL TRAVELLER’S CHOICE 2024

Hotellen Ad Astra by Elite och Elite Eden Park Hotel har båda hedrats med den prestigefyllda utmärkelsen Travellers' Choice Award för 2024, vilket placerar hotellen bland de 10% bästa globalt.

I en nyligen utannonserad utdelning av Travellers' Choice Awards för 2024, har både Ad Astra by Elite och Elite Eden Park Hotel officiellt erkänts som två av världens främsta hotell, vilket placerar dem i den exklusiva kategorin av de topp 10% bästa hotellen globalt. Denna utmärkelse är ett tydligt bevis på hotellkedjans hårda arbete för att leverera en överlägsen upplevelse till sina gäster.

"Vi är oerhört stolta och hedrade att motta dessa prestigefyllda pris. Det är ett bevis på det hårda arbete och den passion som vårt team lägger ned varje dag. Vi strävar efter att erbjuda en unik och oförglömlig vistelse för alla våra gäster, och det här priset bekräftar att vi är på rätt väg.", säger David Halldén, VD och koncernchef, Elite Hotels of Sweden.

Travellers' Choice Awards baseras på miljontals recensioner och åsikter från resenärer runtom i världen och speglar de högsta nivåerna av kvalitet och kundnöjdhet. Både Ad Astra och Eden Parks framgångar i dessa priser pekar på deras kontinuerliga engagemang för att höja standarden för lyx och gästfrihet i branschen.

Om Traveller’s Choice Awards
Travellers' Choice Awards är en utmärkelse som ges av resewebbplatsen TripAdvisor. Dessa priser baseras på recensioner och omdömen från resenärer över hela världen och täcker olika kategorier som hotell, restauranger, sevärdheter och destinationer. Syftet med Travellers' Choice Awards är att uppmärksamma de bästa inom reseindustrin baserat på feedback från riktiga användare. Detta gör det till ett värdefullt verktyg för resenärer när de planerar sina resor, eftersom det ger en indikation på vilka platser och tjänster som har uppskattats högst av andra resenärer.