AD ASTRA OCH ELITE PALACE HOTEL NOMINERADE FÖR BÄSTA SPAHOTELL

AD ASTRA OCH ELITE PALACE HOTEL NOMINERADE FÖR BÄSTA SPAHOTELL

Elite Hotels of Sweden har fått två av sina hotell nominerade för bästa spaanläggning av Travel News Wilhelmina Skogh-pris. De två nominerade hotellen är Ad Astra by Elite och Elite Palace Hotel.

Elite Hotels of Sweden är stolta att kunna meddela att två av deras anläggningar, Ad Astra by Elite och Elite Palace Hotel, har blivit nominerade i kategorin "Bästa Spahotell" för det åtråvärda Wilhelmina Skogh-priset. Dessa nomineringar är ett erkännande av Elite Hotels framstående insatser inom spa- och välbefinnandeområdet och understryker deras engagemang för att leverera exceptionella upplevelser till sina gäster.

Wilhelmina Skogh-priset, som är uppkallat efter den banbrytande hotellpionjären, är en av de mest prestigefyllda utmärkelserna inom den svenska hotellindustrin och lyfter fram de anläggningar som erbjuder enastående service och kvalitet. Båda hotellen har blivit framhållna för sina utmärkta spaanläggningar som erbjuder gästerna avkoppling och återhämtning i en exklusiv miljö.