Oscar Zia och Emma Molin sänder P3 Guld från Elite Hotel Marina Tower

Årets P3 Guld-gala sänds från Elite Hotel Marina Tower i Stockholm

Den 23 januari 2021 sänds P3 Guld-galan från Elite Hotel Marina Tower. Detta är första gången som galan arrangeras i Stockholm och Elite Hotels ser fram emot att välkomna produktionen.

”Att Elite Hotel Marina Tower får stå som spelplats för P3 Guld 2021 i Stockholm är fantastiskt roligt och extra viktigt att få genomföra i dessa utmanande tider. Alla i personalen är väldigt förväntansfulla över att få se hur galan genomförs på vårt hotell.”

- David Halldén, VD Elite Hotels

P3 Guld arrangeras för 19e året i rad av Sveriges Radio. I år blir galan något utöver det vanliga då P3 Guld arrangeras helt utan publik och enbart kan följas via P3, SVT1, SVT Play och i appen Sveriges Radio Play. Fansen kommer dock att kunna rösta på sina favoriter precis som vanligt och kommer få ta del av en gala fylld med spännande prisutdelningar och minnesvärda liveframträdanden. P3 Guld leds i år av Emma Molin och Oscar Zia.

Elite Hotel Marina Tower ser fram emot att få välkomna några av Sveriges främsta artister till sina vackra lokaler och få vara med och hylla det musikår som gått.

P3 Guld sänds den 23 januari 2021 från Elite Marina Tower.

Här hittar du mer information om Elite Marina Tower:

elite.se/sv/hotell/stockholm/hotel-marina-tower/

Här hittar du mer information om P3 Guld:
sverigesradio.se/p3guld

Regioner

Elite Hotels of Sweden är en av Sveriges största privatägda hotellverksamheter. Koncernen omsätter ca 2,5 miljarder kronor årligen. Elite Hotels har 39 hotell på 25 orter i Sverige och ytterligare hotell byggs i Södertälje och Skellefteå med öppning 2020 och 2021. I koncernen ingår Sveriges ledande helägda pubkedja, The Bishops Arms, som omsätter ca 500 mkr på 41 enheter. Grundare och ägare är Bicky Chakraborty. Elite Hotels of Sweden har cirka 1500 heltidsanställda med huvudkontor i Stockholm. För mer information, besök www.elite.se