Gå direkt till innehåll
Inwidos varumärken Hajom och SnickarPer ställer ut på Stockholm Furniture & Light Fair 2018

Pressmeddelande -

Den 6-10 februari ställer Inwidos varumärken Hajom och SnickarPer ut sina produkter på Stockholm Furniture & Light Fair. Hajoms unika skjutdörrar och fönster, samt SnickarPers formgivna dörrar riktar sig till designorienterade kunder och arkitekter som efterfrågar kvalitet utöver det vanliga.

Stockholm Furniture & Light Fair är etablerad som världens största mötesplats i sitt slag för skandinavisk design. Besökarna på mässan får ta del av över 700 utställare. Mässan är med andra ord en ypperlig plats för designintresserade konsumenter och arkitekter.

- För Hajom och SnickarPer är Stockholm Furniture & Light Fair ett utmärkt sammanhang för oss att visa upp det unika hantverket bakom våra produkter. Besökarna får en möjlighet att uppleva kvalitetskänslan och den design som särskiljer oss, säger Taisto Tervo, Sales Director Multi Brands.

Den 6-10 februari kan du besöka Hajom och SnickarPer på Stockholm Furniture & Light Fair i monter A42:10

För mer information, vänligen kontakta:
Taisto Tervo, Sales Director Multi Brands, Hajom & SnickarPer
+46 (0)70 544 38 08, taisto.tervo@hajom.com

Besök även våra hemsidor: www.hajom.com & www.snickarper.se