Dags för OBOS Damallsvenskans upptaktsträff 2023 - se den idag!

Dags för OBOS Damallsvenskans upptaktsträff 2023 - se den idag!

Då är det bara ett par dagar kvar till den efterlängtade premiären av 2023 års OBOS Damallsvenskan och det är dags att djupdyka i var lagen står, spekulera och diskutera årets kommande spel.
Från klockan 10.00 idag torsdag kör vi äntligen uppsnacket för årets OBOS Damallsvenskan. På obosdamallsvenskan.se ser du när Isak Dahlin som vanligt guidar oss igenom lagen tillsammans med panelen som består av Förbundskapten Peter Gerhardsson, Sportbladets Anna Rydén och Viaplays expert Pär Lagerström. I programmet får vi givetvis intervjuer och premiärtankar från samtliga lag i ligan, ett besök där vi tar tempen på hos årets domare och mycket annat.

Dags för Upptaktsträff 2023!

Du ser programmet från kl. 10.00 på obosdamallsvenskan.se

För spelar/tränarintervjuer hänvisar vi media till pressansvariga i respektive klubb.

#obosdamallsvenskan #svenskaspel

Kategorier

Elitfotboll Dam grundades 1978 och är intresseorganisationen för de två högsta ligorna inom damelitfotboll i Sverige - OBOS Damallsvenskan och Elitettan. Elitfotboll Dam arbetar för att utveckla elitfotboll för dagens och morgondagens stjärnor, skapa förutsättningar för unga flickor att spela fotboll på samma villkor och vara ligor med föreningar i världsklass.

Siri Frimodig

Presskontakt Marknadsansvarig Marknad