Stricct Travel blir exklusiv resepartner till Elitfotboll Dam

Stricct Travel blir exklusiv resepartner till Elitfotboll Dam

Elitfotboll Dam (EFD) och researrangören Stricct Travel har kommit överens om att ingå i ett samarbete som inledningsvis sträcker sig till och med 2025.

Stricct Travel blir i och med detta exklusiv resepartner till EFD, något som kommer att förenkla bokningar, reseplanering och fakturering. Avtalet innebär även att klubbarna kommer ges förmånen att arbeta med Stricct som en del i att underlätta för sina resebokningar.

Stricct är en resebyrå som med över 30 års branscherfarenhet arrangerar resor uteslutande åt företag, föreningar och olika idrottsförbund. Genom sin satsning på att underlätta för svensk idrott bidrar Stricct Travel till att understödja ett hållbart och starkt samhälle, detta då man som företag tror på idrotten som en stark positiv kraft för barn och unga oavsett bakgrund ges möjlighet att växa och utvecklas tillsammans.

Stricct Travel är en av de affärsresearrangörer som stödjer svensk idrott mest och nu även inom elitdamfotboll.

- Vi är peppade på att dra i gång detta partnerskap och ser fram emot tre spännande år tillsammans med EFD. Stricct kommer göra allt för att underlätta ett så effektivt resande som möjligt vilket innebär att det blir mer tid över att fokusera på fotbollen, berättar Johan Wallertz, Operativ Chef Stricct Travel.

- Elitfotboll Dam ser fram emot att samarbeta med Stricct Travel för att optimera och underlätta resandet på ett hållbart sätt, säger Tomas Hoszek, Generalsekreterare för Elitfotboll Dam om samarbetet.

För frågor gällande samarbetet, kontakta:

Ida Hellström, Partneransvarig EFD

Ida.hellstrom@efd.se