Möt juryn för Elmia Lantbruk Innovation Award

Möt juryn för Elmia Lantbruk Innovation Award

Just nu pågår arbetet med att utse de nominerade bidragen till Elmia Innovation award 2020. Personerna bakom det arbetet har lång erfarenhet av branschen och brinner på olika sätt för innovationer. Nyfiken på vilka de är?

Vi på Elmia Lantbruk kommer att presentera alla de nominerade företagen, så du ska få en bild av alla produkterna. Men först får du chansen att lära känna människorna i juryn. De gör just nu arbetet med att utse årets pristagare. Just i år har de extra mycket att göra för intresset har varit rekordstort med många anmälda bidrag.

Se bilder och citat från jurymedlemarna.

Covid-19
Vi hoppas och tror på Elmia Lantbruk till hösten. Men vi fortsätter följa riskbedömningar och riktlinjer från svenska myndigheter samt från EU (European Centre for Disease Prevention and Control) och WHO. Vi uppdaterar oss löpande om ny information från myndigheter och gör löpande bedömningar kring beslut för våra mässor och andra arrangemang.