Nyckelseminarierna sänds live

Nyckelseminarierna sänds live

Elmia kan i år erbjuda de som inte är på plats i Jönköping att ta del av våra nyckelseminarier via direktsändningar på webben. Missa inte seminarierna som det pratas om, registrera dig idag.

I år lyfter vi fram mässans tre delar i var sitt nyckelseminarium, ett varje konferensdag. Först ut är Nordic Rail med temat ”Tramways in the Nordic countries” som hålls idag tisdag. Det följs sedan upp av Future Transport med temat ”Näringslivets vision om bättre transporter i Norden” på onsdag och Nordic Road med temat ”Nordic civil works in an international perspective” på torsdag.

Nytt för i år är att de som inte kan närvara har möjlighet att se dessa tre seminarier i våra webb-sändningar. Du betalar en avgift på 89 kronor per sändning och har då tillgång till att både kunna se direktsändningen och den inspelade sändningen i efterhand.

Sändningarna är anpassade för alla enheter så att du snabbt och enkelt ska kunna börja titta oavsett om du sitter vid en dator, en läsplatta eller med mobilen. Följ bara instruktionerna för inloggning och betalning så har du sedan tillgång att kunna se seminariet utifrån dina förutsättningar.