Elmia Garden presenterar de nominerade bidragen till Årets Trädgårdsprodukt 2023

Här är de fem nominerade bidragen till Årets Trädgårdsprodukt 2023

Elmia Garden Award – Årets Trädgårdsprodukt - är en utmärkelse som lyfter nya och innovativa produkter inom trädgårdsbranschen. Här är listan över de nominerade produkterna för 2023.

Syftet med Årets Trädgårdsprodukt är att visa på den kreativitet och produktutveckling som sker inom trädgårdsbranschen. Genom utmärkelsen ger Elmia Garden företag, såväl stora som små, chansen att visa upp sina bidrag för en bredare publik.

Fem nominerade produkter kommer visas under Elmia Garden 28-29 september 2022. De bedöms av en jury och vinnaren i Årets Trädgårdsprodukt 2023 kommer att offentliggöras under våren 2023, lagom till trädgårdssäsongens start.

De här produkterna är nominerade till Årets Trädgårdsprodukt – Elmia Garden Award 2023:

• Hestra Pro Planter
    Hestra Job / Martin Magnusson Co AB
  • Homefarm bevattningsbox
    A&C Green Gardening AB
  • Odlingssäcken Smart
    Hasselfors Garden AB
  • Gardenbox Dalhemgarden
    Dalhem Innovation
  • Eco Grow Tex
    Turfquick AB

Läs mer om de nominerade produkterna här.

Vinnaren från 2022 – Vattenslang Deluxe - By Benson, visas också upp på mässan ihop med de nominerade produkterna för nästa säsong. Läs mer om 2022 års vinnare här.

Vill du bevaka mässan på plats? Glöm inte att pressackreditera dig. Varmt välkommen!