Pressinbjudan: Konferens Robotbaserad Automation på Elmia i Jönköping 13-14 september 2023

Upptäck den senaste utvecklingen och trenderna inom automations- och robotbranschen på Sveriges största robotautomationskonferens på Elmia i Jönköping! Här möter du företag och experter som ger konkreta tips och råd om hur du kan automatisera din verksamhet. Få inspiration från företag som har använt automatisering för att öka sin produktivitet, kvalitet och konkurrenskraft. Denna mycket uppskattade konferens arrangeras i år för femte gången. I samband med konferensen anordnas en miniutställning med SWIRA:s medlemsföretag som utställare.

Årets teman:

• Tillverkningsindustrins gröna omställning
  • Strategi för smarta fabriker
  • Goda automationsexempel från mindre och medelstora tillverkningsindustrier
  • Ny robotteknik som förenklar flexibel automation
  • Kom igång med ditt automationsprojekt

Robotkonferensen arrangeras av SWIRA i samarbete med Elmia Automation och Tillväxtverket.

Konferensprogram och talare >>

Anmälan och priser >>

Miniutställning där SWIRAS:s medlemsföretag inom automation- och robotbranschen visar produkter och tjänster >>

Läs mer om KUKA - ett av de utställande bolagen i miniutställningen >>