Em home lanserar färgkollektion

Em home lanserar färgkollektion

I samarbete med Happy Homes lanserar Em home en färgkollektion med åtta trendriktiga vårfärger.

Lagom tills att vårens nyheter landat i butikerna har Em home tagit fram en färgkollektion med åtta väl valda kulörer. Sandiga toner möter grönt och blått i en fin symbios.

– Väggfärgerna följer vårens trender med sandiga toner och passar väldigt bra tillsammans med nyheterna från Em home. De ljusa färgerna gör att rummet känns varmt och ombonat, man får en härlig känsla i magen, säger Amanda Broling, Art Director på Em home.

Väggfärgerna går ton i ton och är enkla att kombinera med varandra.

I färgkartan finns hela färgkollektionen samlad.

Em home är en franchisekedja med ett 30-tal butiker i hela Sverige samt på Åland, som alla ägs och drivs av engagerade lokala entreprenörer. Em home ägs av Electragruppen som som grundades 1949 och är börsnoterat på Stockholmsbörsen Nasdaq OMX, Small Cap.