Em home presenterar AW19 och Trend-kollektionen

Em home presenterar AW19 och Trend-kollektionen

I höstens kollektion ser vi mycket mörka färger, blå nyanser och sammet är fortfarande riktigt modernt i höst. Kombinera gärna de mörka färgerna med detaljer i bordeaux och gult för en riktigt trendig stil.

Årets uppmärksammade Trend-kollektion består av noggrant utvalda möbler och inredningsdetaljer med hög trendfaktor. I årets kollektion hittar vi soffor i mjuk sammet, fåtöljer, bord och kuddar med moderna former och mönster. Huvudnumret är soffan Street i bordeaux sammet med riktigt fina detaljer.

- Sammeten är fortfarande väldigt het och mycket omtyckt hos många. Den ger hemmet en lyxig, ombonad och samtidigt trendig look, berättar Jimmy Eklund, Produktchef på Em home. Färgmässigt är det mycket blå nyanser som gäller – kombinera gärna flera blå färger för en cool monokrom inredning.

Höstens nyheter finns i butik och på emhome.se från och med 26:e augusti.