Kuddar från Jakobsdals

Em home presenterar SS18

Våren närmar sig med stormsteg! Hos Em home fylls butikerna med pasteller i vårens härliga färger. I den nya kollektionen ser vi mycket rosa, blått och grönt i matta nyanser.

Min största favorit är kudden Nora med sina fina gröna blad. Passar lika bra i soffan som i utegruppen i sommar! säger Ulrika Bergman, sortimentschef på Em home.

Några produkter har kommit till butik i dagarna och det fylls på ända fram till början på juni. För exakta datum, kontakta gärna pressansvariga.

Em home är en franchisekedja med närmare 40 butiker i hela Sverige samt på Åland. Vi är en av de ledande heminredningskedjorna där butikerna ägs och drivs av engagerade handlare.

Anna Leo

Presskontakt Kedjeledare Em home 0705–18 88 82