Naim Peci, Eftermarknadschef för CTC i Sverige

Naim har nyligen tillträtt tjänsten som Eftermarknadschef för CTC i Sverige

Naim Peci har nyligen tillträtt tjänsten som Eftermarknadschef för CTC i Sverige. Naim har en lång och gedigen erfarenhet av våra produkter eftersom han arbetat på CTC sedan 2004. Efter 5 år i produktionen tog han steget vidare och började på serviceavdelningen, där han hjälpte installatörer och kunder med felsökning och problemlösningar.

I sin tjänst som Eftermarknadschef kommer han att vidareutveckla avdelningen tillsammans med sin kunniga personal. De kommer att vara lyhörda och samla in information från fältet så att vår goda kvalitet blir ännu bättre. Till vår hjälp har vi dessutom 45 servicefirmor som utför garantiarbeten över hela landet.