Nytt år, nytt jobb? Sök bland 500 jobb på Ängelholms största jobbmässa JOBB23

Nytt år, nytt jobb? Sök bland 500 jobb på Ängelholms största jobbmässa JOBB23

Vill du vidare i arbetslivet eller är du kanske trött på att skicka in ansökningar som inte ger något resultat? På årets jobbmässa den 2 februari har du möjlighet att träffa arbetsgivare som letar nya medarbetare direkt på plats. Ta chansen att presentera dig själv och lämna ditt CV utan mellanhänder.

På årets jobbmässa finns omkring 500 lediga jobb som bland annat undersköterska, serveringspersonal, snickare, lokalvårdare, kundtjänstmedarbetare och många fler. Här har du som jobbsökande möjlighet att träffa arbetsgivare, lämna ditt CV och kanske blir just du inbokad på en intervju som kan leda till ditt nästa drömjobb!

För femte året i rad arrangeras jobbmässan JOBB23 som lockar flera hundratals jobbsökanden varje år. Under mässan matchas jobbsökare mot lediga jobb inom en rad olika branscher.

– Äntligen har det blivit dags för JOBB23! Jobbmässan är en är win win för alla parter. Det är både en fantastisk möjlighet för den som söker jobb och för arbetsgivare som söker personal, säsongspersonal och liknande. Vi hoppas på många bra matchningar den 2 februari, säger Jonas Elfving, enhetschef för vuxenutbildning och arbetsmarknad.

Cirka 50 arbetsgivare med rekryteringsbehov kommer medverka på mässan. Det kan handla om fasta tjänster, vikariat, projektanställning, sommarjobb eller andra anställningsformer.

Årets jobbmässa äger rum på Catena Arena

Första gången ägde mässan rum på Stadsbiblioteket och blev så välbesökt att den flyttades ut till Catena Arena. I fjol fick mässan genomföras digitalt med anledning av pandemin och även det blev ett lyckat koncept med drygt 750 lediga tjänster. 2023 års upplaga blir åter i fysisk form på Catena Arena.

Jobbmässan arrangeras av Ängelholms kommun, Rögle BK Grönvit Hållbarhet och Ängelholms Näringsliv AB.

Om mässan

När: Torsdag den 2 februari kl 14:00-17:00
Var: Catena Arena, Ängelholm

Fri entré för alla besökare!

Vässa ditt CV och din personliga presentation redan nu så att du är beredd att ta kontakt med din potentiella arbetsgivare när vi drar igång.

Anmälan är bindande för företag efter den 2 januari 2023.

För ytterligare information vänligen kontakta:

Jonas Elfving
Enhetschef Vuxenutbildning och arbetsmarknad
jonas.elfving@engelholm.se

Läs mer om jobbmässan på Ängelholms Näringslivs webbplats: