Jessica Torssell, Avdelningschef Energi & Design, Enstar AB

Hon tar över avdelningen Energi & Design

Jessica Torssell har rekryterats internt för att ta rollen som Avdelningschef för Energi och Design.

Hon påbörjade sin nya roll 2022-03-01. Jessica kom till Bolaget från Rejlers där hon jobbade som Energikonsult, och har de senaste åren jobbat som Energiingenjör på Enstar, där hon utöver operativt ingenjörsarbete även arbetat med företagets rutiner och processer.

Denna interna rekrytering är ytterligare ett steg för Enstar att skapa en hållbar struktur för fortsatt tillväxt.

”Jag har under mina år på Enstar själv fått ta del av kunskapen, drivet, sammanhållningen och värderingarna som företaget och inte minst ingenjörsteamet har. Därför känns det extra kul och motiverande att få möjligheten att utvecklas internt och nu ta rollen som Avdelningschef, säger Jessica Torsell, Avdelningschef Energi & Design, Enstar AB"

”Jessica har utvecklats väldigt bra och det var naturligt att erbjuda henne denna roll. Vi har stort förtroende för Jessica och vi tror att med hennes driv och engagemang så kommer detta team utvecklas till nya nivåer och fortsätta ligga i framkant när det gäller grön teknik och innovation, säger John von Wowern, VD, Enstar AB"