Ingrid Myhr Radell, Assisterande Projektledare, Enstar AB

Talang till Enstar

Enstar fortsätter att växa och har fått in fler större Energientreprenader. Bolaget behöver förstärka projektorganisationen med ett flertal personer.

Ingrid har rekryterats som assisterande Projektledare. Hon är utbildad Civilingenjör i Energi och Miljö med en masterinriktning inom Miljöteknik och Hållbar Infrastruktur. Ingrid har tidigare jobbat som hållbarhetskonsult.

Ingrid är intresserad av projektledning där hon ser att hon får kombinera sin utbildning med hennes personliga egenskaper. Utöver det också få ett varierande arbete där man delvis är ute mycket på plats i produktion men också att få arbeta med teamet på kontoret.

”Jag valde Enstar för att det är ett bolag som bygger upp ett värde och kontinuerligt förbättrar sin produkt/tjänst. Projektcyklarnas längd är också något jag värdesätter, att relativt fort få vara med i alla olika faser. Det är också tillfredsställande att få se slutprodukten och få följa upp energisystemet och dess besparing och klimatnytta, säger Ingrid Myhr Radell, Assisterande Projektledare, Enstar AB ”

Ingrid vill dock tillägga att det bästa med Enstar är Kollegorna!

”Utan kollegorna blir ingenting roligt, jag skrattar så mycket till vardags! När jag kom till kontoret första gången skulle man ta av sig skorna, alla gick i innetofflor vilket kändes mysigt, lite som att komma hem till sin familj, säger Ingrid”

”Vi är mycket glada över att Ingrid har börjat hos oss! Hennes personlighet, driv och engagemang är något vi värdesätter högt, säger John von Wowern, VD, Enstar AB”