Henrik Konradsdal, Samordnare Eftermarknad, Ferla

Viktig rekrytering för bättre kundservice

Ferla fortsätter att förstärka affärsområdet Energiförvaltning. För att möta denna tillväxt har Henrik Konradsdal rekryterats som Samordnare Eftermarknad. Hans roll kommer att omfatta främst garantifrågor, där han kommer att ta ansvar för kontakt med leverantörer och underentreprenörer för att säkerställa och effektivisera alla ärenden på eftermarknad, så att dom hanteras på ett korrekt sätt för bolagets alla kunder.

Med en bakgrund inom service och erfarenhet av rollen som ansvarig samordnare för tekniker och leverantörer, är Henrik väl rustad för den roll han nu tagit på Ferla.

-Varför valde du att börja arbeta på Ferla?

”Jag blev rekommenderad att söka tjänsten på Ferla av min bror, som själv är anställd där och har talat väldigt gott om företaget. Jag lockades av möjligheten att tillämpa min befintliga erfarenhet i en spännande roll, samtidigt som jag ser fram emot att möta nya utmaningar och kontinuerligt utvecklas", säger Henrik Konradsdal, Samordnare Eftermarknad, Ferla.

Vad, enligt dig, är det bästa med Ferla?

”Kollegorna känns väldigt professionella och motiverade. Jobbet är spännande och intressant.”, säger Henrik.

”Vi känner oss trygga med Henrik i teamet! Han är van vid att hantera flera uppgifter samtidigt, vilket är särskilt värdefullt inför vår expansiva resa och utvecklingen av vår Eftermarknad. Henrik kommer att ta ett betydande övergripande ansvar för att leda oss framåt i detta.”, säger Kenneth Frisk, Driftchef, Ferla.