LOS Energy Day är en årlig tradition. Sista datum att anmäla sig är i morgon, onsdagen den 20 september.

Sista chansen! Delta i LOS Energy Day den 27 september

I morgon onsdag är det sista dagen att anmäla sig till vårt årliga energiseminarium i Stockholm. Vi hoppas att träffa dig på LOS Energy Day den 27 september på Grand Hotel.

Branschprogrammet startar kl. 13:00 i mötesrum New York. Gustav Stenbeck, IKEA, Martin & Servera och Tolvmansstegen tillhör föredragshållarna. Det blir även intressanta föredrag med uppdateringar från energimarknaden och en presentation av nya produkter och tjänster från LOS Energy.

Redan nu har 70 deltagare från företag och offentlig sektor registrerat sig
För detaljerat program och anmälan, se losenergy.com

LOS Energy Day är gratis. Välkommen!

Om du har frågor om seminariet kontakta Lai-San Wong via e-post lai-san.wong@losenergy.com eller telefon +46 (0)70 815 79 79

Sista datum att anmäla sig är alltså i morgon, onsdagen den 20 september.