Rättelse av pressrelease "Svenska e-handelssajter bra på mix av innehåll och sälj"

I pressrelease som gick ut idag 08:45 var det olyckligtvis en hänvisning till fel url av vinnarsajten B&Q. Rätt url ska vara www.diy.com

EPiServer kopplar samman e-handel och digital marknadsföring för att hjälpa företag skapa unika kundupplevelser som genererar affärsresultat. EPiServers Digital Experience Cloud kombinerar innehåll, e-handel och marknadsföring i flera kanaler för att stödja strategisk kommunikation på nätet, från avancerad optimering, skapande och hantering av leads, till konvertering och försäljning.

Med ett etablerat partnernätverk och ekosystem för digitala upplevelser, gör EPiServer det möjligt för digitala ledare att anamma digitalt transformerande strategier för att leverera enastående upplevelser för sina kunder. EPiServer grundades 1994 och har kontor i USA, Sverige, Danmark, Norge, Finland, Nederländerna, Sydafrika, Australien, Singapore, Spanien, Förenade Arabemiraten och Storbritannien. Se även www.episerver.se