ERT Godis lanserar Chirre®, en produktserie med klassiska chipsrör och tre olika smaker: Sour Cream & Onion, Paprika och Hot & Spicy. Krispiga, smakfulla och otroligt goda chips.

CHIRRE® - YOUR NEW FAVORITE SNACK!

"Vi har sett att marknaden inom chips i rör är väldigt specifik och behöver konkurrens. Med tre klassiska smaker och ett bekant namn tror vi denna lansering är ett bra steg i vår organisations utveckling. Vi på ERT Godis är snabbfotade & kreativa och det är de som gör oss till Sveriges största privatägda godisgrossist." säger Linus Ernstsson på ERT Godis

Chirre® Sour Cream & Onion. När det kommer till chips, finns det få smaker som är så klassiska som Sour Cream & Onion. Och det finns goda skäl till det, med betoning på ”goda”. De här chipsen har precis rätt kombination av löksmak och krämig syrlighet. Precis som det ska vara. Chirre® Sour Cream & Onion är smakrika, men på en nivå så att det passar både de minsta i familjen och de som redan har hunnit testa det mesta i snacksväg.

Chirre® Paprika. Milt rökig paprika kombinerat med härlig sälta, skulle det kunna vara något? Absolut. Här har vi inte snålat med paprikakryddan, så de här chipsen står utan problem på egna ben - men kan också med fördel dippas. Precis som övriga sorter i Chirre®-serien väger varje rör 160 gram.

Chirre® Hot & Spicy. Kryddig hetta är något vi svenskar verkligen gillar i chipsväg. Stämmer det in på dina smaklökars begär, lär de slå volter av glädje första gången du testar Chirre® Hot & Spicy! Detta är en perfekt storm i chipsform, då du kan förvänta dig en explosion av kryddor som följs upp av ett efterskalv av hetta. Så goda att det nästan är synd att skölja ner dem med något kallt, men samtidigt behöver man precis det.

Vad väntar du på? Testa Chirre®! A SNACKCIDENT IS ABOUT TO HAPPEN… 3..2..1..

Lansering idag torsdag v.12 men finns redan nu att klicka hem på nätet.

Är du intresserad av ta in produkterna i ditt sortiment? Kontakta din ERT-säljare eller via info@ertgodis.se, 0470-71 99 99