Eskilstuna har nu sin första self storage-anläggning.

Eskilstuna Magasinering startade sin anläggning i januari 2011 i Hållsta utanför Eskilstuna. Där hyr man ut förråd till privatpersoner och företag. Nu erbjuder man dessutom uppställningsplats och förvaring av husvagnar och bilar.

- Vi ser en rejäl potential för förvaring i Eskilstuna och dess närområde. Likaså tror vi på uppställningsplats för bl.a. husvagnar och förvaring av papper s.k. arkivering. Vi kommer snart att expandera med vår andra anläggning och ser ljust på framtiden, säger Malte Jansson, VD för Eskilstuna Magasinering & Fastighets AB.

I vår anläggning finns förråd från 5-30 m2 att hyra för både privatpersoner och företag. Vi tror på att erbjuda detta till ett vettigt pris för våra kunder, vilket gör att vi har låga hyror jämfört med konkurrenter.

För mer information, kontakta:

Malte Jansson, VD Eskilstuna Magasinering & Fastighets AB

Eskilstuna Magasinering & Fastighets AB hyr ut förråd till privatpersoner och företag i Eskilstuna med omnejd. Förråden finns i storlekarna 5-30 m2. Kontraktstiden är från 3 månader.

Vi erbjuder även uppställningsplats, arkivering, förvaring av husvagnar och bilar inomhus & driver ett mindre kontorshotell.

• kontorshotell eskilstuna
  • förråd
  • magasinering
  • förvaring
  • eskilstuna magasinering & fastighets ab

• Eskilstuna

Eskilstuna Magasinering & Fastighets AB grundades 2010 med sin första anläggning för self-storage i Eskilstuna. Vi planerar att expandera med ytterligare en eller två anläggningar under 2010. Vi är just nu inne i en expansiv fas & har som mål att stärka vår ställning som ett självklart val för förvaringsbehov i Mälardalen.

Läs mer på: www.magasineringeskilstuna.se

Malte Jansson