Sveriges bedste boutiquehotel er fundet – MJ’S i Malmø

Sveriges bedste boutiquehotel er fundet – MJ’S i Malmø

Et af Malmøs mest populære hoteller, blandt danske gæster, har for nylig modtaget den prestigefyldte titel som Sveriges førende boutiquehotel i den internationale konkurrence World Travel Awards. Både gæster og professionelle i rejsebranchen har stemt på deres favoritter, og MJ’S tog førstepladsen i boutiquehotel-kategorien.

World Travel Awards er en international konkurrence etableret i 1993, der belønner og anerkender det bedste inden for besøgs- og hotelbranchen ved årligt at tildele priser i adskillige kategorier. Vinderne udvælges af en international jury bestående af kvalificerede rejse- og hotelprofessionelle samt afstemninger fra gæster og hotelinteresserede.

"Vi er både glade, taknemmelige og beærede over at modtage denne pris. Vi er klar over, at vi har konkurreret med mange andre fremragende hoteller i Sverige. Det betyder meget for os, at så mange af vores gæster har taget sig tid til at stemme på os. Vi ser det som et bevis på det høje niveau af tilfredshed blandt gæsterne, som vi også oplever i vores hverdag. Anerkendelsen føles ekstra stor og værdifuld, fordi den i høj grad kommer fra vores gæster," siger Alpar Simon på MJ'S.

MJ’S er ikke bare Sveriges førende boutiquehotel, det har også fået den svenske brancheudmærkelse Travel News Wilhelmina Skogh-prisen som ”Årets hotel for kærlighed” i juni 2023.

"Vores hotel er kendt for sin lyserøde, luftige indretning med det ikoniske flamingotema, og det har nok været bidragende til den romantiske stemning. Men jeg tror, at det i sidste ende er vores service af højeste kvalitet, der gør, at gæsterne føler sig godt tilpas og kan nyde opholdet sammen med deres udkårne," siger Alpar Simon.

Danske gæster er vilde med MJ’S i Malmø, en ud af fire gæster kommer fra Danmark.

MJ’S blev tildelt prisen som "Sweden's Leading Boutiquehotel” ved World Travel Awards på Ritz-Carlton i Berlin 6. marts.

For yderligere information kontakt venligst:

Alpar Simon, MJ's

Telefon: +46(0)722507859

E-mail: Alpar@mjs.life

Om MJ’S

MJ'S Hotel er et unikt og stilfuldt hotel i hjertet af Malmø, tæt ved byens historiske torve, hvilket giver nem adgang til byens pulserende liv. Hotellet åbnede i 2017 og fik hurtigt succes med de 83 værelser, to restauranter - en med middelhavsinspireret mad og en med et smagsunivers fra Asien - og den fredelige gårdhave i italiensk villa-stil, perfekt til afslapning og hygge. MJ'S skiller sig ud med sin unikke stil og indretning i pink og lyserøde nuancer. Flamingoen er MJ’S yndlingsdyr. Receptionen er skiftet ud med en bar, hvilket skaber en afslappet og festlig atmosfære. 2023 vandt MJ’S prisen som "Årets hotel for kærlighed". I 2024 fik MJ’S prisen som Sveriges førende boutiquehotel ved World Travel Awards. Afstanden fra København er kun 45 minutter.

Læs mere: mjs.life

Vi på ESS Group ønsker at skabe destinationer, resorts og oplevelser, der får gæster til at ønske at vende tilbage. Det startede i 2007 på Ystad Saltsjöbad med en stærk idé om at skabe unikke mødesteder formet af unikke karakterer. Vi drives af passion, legeglæde, professionalisme og ønsker med personligt præg at skabe lønsomhed og gæsteoplevelser i verdensklasse. Hvis vi skal opsummere alt, og når vi gør alt rigtigt, siger vi "We create moments of happiness".

ESS Groups består af i alt 15 hotel- og resortdestinationer i Sverige, Norge og Danmark, samt en yacht i Palma Mallorca med 4 dobbeltværelser.

Alpar Simon

General Manager +46 722507859