Fotograf: Bildbyrån, fotograf Joel Marklund.

Chans till unik matchupplevelse för den som skänker i Matchbössan

Nu startar Estrella en insamlingsbössa till förmån för Musikhjälpen. Genom att skänka en valfri summa i Matchbössan kan man vinna snacks och den unika chansen att synas på storbildsskärmen på Friends Arena nästa år. En häftig möjlighet och krispig morot för alla landslagsfans att skänka till Radiohjälpen.

Matchdax = Snacksdax. Som partner till SvFF hoppas Estrella samla Sveriges match- och snacksfantaster i en gemensam insamling till Musikhjälpen genom att erbjuda något alldeles unik.

Den som skänker i Matchbössan kan vara med och tävla om snacks och den unika chansen att synas på storbildsskärmen på Friends Arena under någon av landslagens matcher 2024.

- Vi har engagerat oss under Musikhjälpen i många år och nu använder vi partnerskapet med Svenska Fotbollförbundet för att engagera Sveriges fotbollsfantaster i insamlingen. Förhoppningsvis kan vår aktivering runt Matchbössan bli en extra morot för alla match- och snacksfans att bidra till insamlingen. Kommenterar Jenny Pira, Digital Media Coordinator på Estrella.

Estrella har tidigare år auktionerat ut fabriksbesök, olanserade smaker, semmelchips med mera till förmån för Musikhjälpen.

Så får du din matchbild på storbildsskärmen

1. Donera valfritt belopp i Estrellas insamlingsbössa hos Musikhjälpen här.

2. Spara en bekräftelse på din donation. Ex. skärmdump, mailbekräftelse, etc.

3. Skicka in din härligaste matchbild på Estrellas hemsida här.

De vinnande bidragen kontaktas senast i januari 2024