Karamelliserad Rödlök är tillbaka och ’here to stay’ - förlanseras på Hemmakväll

Blogginlägg -

Karamelliserad Rödlök på grovräfflade potatischips är tillbaka och ’here to stay’. Den saknade favoriten, som tidigare endast funnits på tillfälligt höstbesök, har nu hittat in till standardsortimentet. Karamelliserad Rödlök förlanseras på Hemmakväll 23juli och lanseras i övriga butiker 16 augusti.

Estrella lanserar många ”limited editions” året om som sprider extra smakglädje i chipshyllorna. Saknaden kan däremot bli stor när de tillfälliga snacksen försvinner - men det händer ibland att de hittar tillbaka. Som nu. Äntligen har höstfavoriten Karamelliserad Rödlök tagit steget från ”limited edition” till ”here to stay”. Gilla att dela smakglädje!

Fler krispiga nyheter presenteras snart!

• Karamelliserad Rödlök 175g 275g
    Rekommenderat pris: ca 21kr DVH/ ca 26kr SVH
    Förlanseras 23 juli på Hemmakväll.
    Kan innehålla spår av MJÖLK.