Anton och Emelie kommer att besöka Estrella

Unika presenten: flickvännen får besöka chipsfabriken

Till Musikhjälpen 2018 auktionerade Estrella ut ett besök i fabriken. Vinnare i auktionen blev Anton Svensson som budade hem besöket till sin flickväns födelsedag. Finns det något godare?

Med en vecka kvar till Alla Hjärtans Dag vill vi bjuda på kärleksfulla nyheter!

I samband med Musikhjälpen 2018 auktionerade Estrella ut ett besök i fabriken med rundtur och chipsprovningen. Efter totalt 94 bud vann Anton Svensson från Kisa, som ville ge besöket som födelsedagspresent till flickvännen Emelie Ross.

- Hon blev så enormt chockad! Hon blev inte normal på hela kvällen, kommenterar Anton Svensson.

En krispig födelsedagspresent till flickvännen Emelie
Anton budade hem besöket i chipsfabriken till flickvännen Emelie Ross som älskar chips. Emelie har drömt om ett besök i chipsfabriken sedan hon var 6 år gammal och nu till 27 årsdagen gick drömmen i uppfyllelse.

- Jag vet inte om jag klarar mer! Jag är helt förstörd utav lycka och tacksamhet! Skriver Emelie Ross på Facebook.

I besöket får sällskapet en rundtur i produktionen och chipsprovning i labbet med Estrellas produktutvecklare. Besöket är inplanerat till våren då Anton och Emelie planerar att spendera en långhelg i Göteborg. Finns det någon godare födelsedagspresent?

Kommer Estrella att auktionera ut fler besök i fabriken?
Det är inte omöjligt! Vi tar i regel inte emot besökare men det har känts bra att kunna bidra till Musikhjälpens insamling på ett sätt som engagerar och uppskattas. Det är inte omöjligt att vi gör det igen 2019, kommenterar Sofi Randén Marknadschef på Estrella.

Födelsedagskortet: så skrev Anton till Emelie:
Hipp hipp Hurra
Grattis älskling på 27års dagen!
Hur kan jag på något sätt visa
hur mycket jag älskar dig,
hur mycket du betyder
och hur du gjort mitt liv så mycket bättre?
Jag vet inte!
Men kärlek kan aldrig mätas i pengar!
Men chips däremot, det är en annan femma!
Men jag kan inte köpa så många påsar chips
för vart skulle vi ha det?
Men där det finns chips i mängder
och där dom tillverkar
dom godaste av goda är ju Estrella i Göteborg!
Så dags att packa väskan
för du ska till Estrella och
få se hur dina favoritchips tillverkas
för sedan in i provlabbet för provsmakning!
Nu tror jag att du förstår
hur mycket jag älskar dig!