Limited Edition Sombreros Häxhattar Sourcream & Onion lanseras 2 oktober 2023.

Häxhattar Sourcream & Onion till halloween

Den 2 oktober får vi en kuslig besökare i snackshyllan. Estrellas Häxhattar gör en comeback, nu i den populära smaken av gräddfil och lök. Finns under en begränsad period.

Estrellas spröda Sombreros i sin Halloweenkostym gör nu en comeback. Denna gången kommer Estrellas Häxhattar utklädda i favoritsmaken gräddfil och lök. Det perfekt snackset till skräckfilmen eller maskeradfesten. Denna kusliga limited edition lanseras 2 oktober och finns under en begränsad period.

• Finns hos Ica, Willys, Hemköp, City Gross, Tempo, Närlivs, Cirkle K, Reitan, m.fl välsorterade servicebutiker

Tips: chokladdoppade häxhattar och häxkvastar

Vill du skruva upp halloweenstämningen ännu mer? Då är kanske Chokladdoppade häxhattar och häxkvastar något för dig? receptet hittar du på estrella.se