Merry Chipsmas! Här är årets julsnacks från Estrella

Merry Chipsmas! Här är årets julsnacks från Estrella

Estrellas klassiska Julostchips och spröda Julstjärnor Cream cheese kommer tillbaka även denna vinter – en krispig julklapp till alla snacksälskare. Årets limited editions landar i butik den 6 november. Merry Chipsmas önskar Estrella.

Låt julmyset börja! Den 6 november drar julen in över snackshyllan då Estrella lanserar säsongens tillfälliga julsnacks. I år gör två favoriter comeback för att sätta sin krispiga touch på alla glöggmingel, julfilmer och pysselkvällar.

Julostchips

Estrellas släta, krispiga Julostchips har en nostalgisk smak av vällagrad julost. Med sin härliga sälta är dessa chips räddaren i nöden för de som ledsnat på pepparkakor, praliner och knäck. Estrella har nu lanserat Julostchipsen 8 gånger och det är safe to say att detta är vår krispigaste julbordstradition.

Julstjärnor Cream cheese

Vi älskar stämningen när julstjärnorna tänds i alla fönster och nu tar Estrella återigen den känslan till snackshyllan. Julstjärnor Cream cheese är spröda stjärnor som smälter i munnen med mild och krämig smak av cream cheese. Det är 4:e gången som Julstjärnorna lyser upp i snackshyllan. Nytt för denna produkt är att allergenen soja reformulerats bort. Lika god – bara lite schysstare.

Lanseras i butik 6 november vecka 45, 2023

• Pressmaterial: jenny.pira@estrella.se
  • Julostchips 160g
  • Rekommenderat pris: 21.90-23.90kr
    Finns hos: Axfood, Coop, Hemmakväll, Foodora Market, välsorterade servicebutiker. Allergimärkning: Innehåller MJÖLK.
  • Julstjärnor Cream Cheese 85g
    Rekommenderat pris: 15.90-17.90kr
    Finns hos: Axfood, Ica, Coop, Circle K, St1, Hemmakväll, Foodora Market, välsorterade servicebutiker
    Allergimärkning: Innehåller MJÖLK.