Nyhetsmix från Estrella vecka 34, 2020

Nyhetsmix! Estrella lanserar fyra nya favoriter

Den 17 augusti lanseras fyra nyheter från Estrella och denna gång blir det en salig blandning av godheter till snackshyllan. Estrella bjuder på Nötmix, Dippmix, Västkustchips och ostiga Potatischips.

Det grovräfflade potatischipset Cheddar & Sourcream är en uppgradering av en saknad favorit. Cheddarosten har fått mogna sedan sist och nu kan dessa chips verkligen visa vad de går för. Cheddar & Sourcream förlanserades på Hemmakväll den 25 juli.

En uppstickare till nöthyllan! Estrella lanserar Nötmix Kokos & Salt med kokoskanderade jordnötter och mandlar. Mixen har en ljuvlig och klar smak av kokos som förenar härlig sötma med avvägd sälta. En unik nötmix med stadigt populär smakprofil.

Nyheten Dippmix Rostad Paprika med Vitlök passar såväl chips som grönsaksstavar. Fyllig och len grillad paprika kombineras med klassisk vitlök som tar smakerna mot nya höjder – en dipp på topp!

Västkustchips Ranch & Gräddfil är ett klockrent tillskott till våra Västkustchips. De grytfriterade, grovräfflade chipsen har en generöst tilltagen krydda med smak av tomat, vitlök, paprika och ost - med gräddfil som pricken över ”i”. Ranch har växt i popularitet och när man smakar dessa chips förstår man varför. Självklart är de märkta med Svenskt Sigill.

• Nyheterna lanseras 17 augusti 2020.
  • Västkustchips Ranch & Gräddfil, 180g (Rek. pris: ca 20kr)
  • Potatischips Cheddar & Sourcream, 175 & 275g (Rek. pris: ca 20kr)
  • Nötmix Kokos & Salt, 180g (Rek. pris: ca 20kr)
  • Dippmix Grillad Paprika med Vitlök, 24g (Rek. pris: ca 12kr)