Ännu ett spännande år har passerat

På Euler Hermes Nordics är vi stolta över lanseringen av vår nya produkt Credable i år, en helt ny digital plattform som hjälper små och medelstora företag med försäkringslösningar och som tar kreditförsäkring ett steg längre i den digitala revolutionen.

På produktsidan lanserade vi Cover Lease, som hjälper B2B-leasingindustrin med att hantera risken för utebliven betalning.Vad händer 2018? Först och främst arbetar vi med flera stora nyheter som kommer att gynna våra kunder. Vi har även en spännande produktlansering för den nordiska marknaden. Sammantaget tror vi att 2018 kommer bli ytterligare ett bra år.

Till alla våra kunder och affärspartner är vi tacksamma för ert förtroende och hoppas vi fortsätter vårt samarbete under många år framöver.

Jag vill ta tillfället i akt och önska dig och din familj en God Jul och ett Gott Nytt År.

Henrik Bromée
Country Manager | Euler Hermes Sverige