Hur skyddas laddinfrastrukturen för E-mobility på bästa sätt?

Hur skyddas laddinfrastrukturen för E-mobility på bästa sätt?

Kan man kan göra laddinfrastrukturen för E-mobility säkrare genom ett heltäckande skyddskoncept?

Den 27 oktober anordnar Euro Energy Components partner DEHN ett digitalt symposium för E-mobilitet med föreläsare från stora aktörer inom branschen.

Föreläsare från Siemens, Intilion GmbH, Wystrach GmbH och DEHN föreläser bland annat om autonomous laddning, vikten av batterilagringssystem för laddinfrastruktur, personlig säkerhetsutrustning, åsk- och överspänningsskydd.

DEHN med partners bjuder in till ett kostnadsfritt digitalt SYMPOSIUM FÖR E-MOBILITET.

När:

Torsdagen den 27 oktober 2022, från 08:30 till 16:00.

Hur anmäler jag mig?

Mer information om dagen samt anmälan finns här, https://buff.ly/3EFkLMB

Kategorier

Euro Energy Components AB har i mer än 25 år framgångsrikt levererat högkvalitativa produkter, tjänster, konsultation och konceptlösningar inom el, elsäkerhet och energi till en mängd företag stora som små. Vår kundkrets återfinns inom tillverkningssektorn, industrier, grossister, OEM, energiverk, kommuner och andra storförbrukare av el-material.

Euro Energy Components distribuerar välkända varumärken som DEHN, Technoelectric, Ouneva, Katko, Isores, Pollmann, Teknomega, Novax, HD Greenlee, EA Technology, Giovenzana, Giasco Safety Shoes, Boddingtons Electrical, JEAN MÜLLER och Terex Ritz.

Joakim Elm

Presskontakt VD 0300-690040

El-komponenter för ett hållbart samhälle

Euro Energy Components distribuerar välkända varumärken som DEHN, Technoelectric, Ouneva, Katko, Isores, Pollmann, Teknomega, Novax, HD Greenlee, EA Technology, Giovenzana, Giasco, Boddingtons Electrical och Terex Ritz.

Euro Energy Components AB
Varlabergsvägen 25