Euro Accident växer - nyanställer och etablerar kontor i Göteborg

- Vi startar blygsamt i små lokaler med syfte att bli mera lokala och komma närmare våra kunder, säger Ina Svensson, som nyligen tillträtt som Key Account Manager för den västra regionen.

I februari 2009 anländer Marie Blomqvist som kommer att jobba som försäljningsassistent. Radarparet Ina Svensson och Marie Blomqvist kommer närmast från Cardif Nordic AB.

Euro Accident har expanderat kraftigt i försäljningsvolym och antal kunder det senaste året. Detta har möjliggjort för nyanställningar på företagets kontor i Växjö och Danderyd. Med ett rikstäckande vårdgivarnätverk och med försäkringsförmedlare i hela landet är steget för etablering i flera regioner helt naturligt.

- Vi vill kunna ge våra kunder en personlig och bra service. Att etablera kontor där våra kunder och serviceparters finns ökar våra möjligheter för att stärka våra relationer, säger Miles de Champs, Försäljningschef på Euro Accident.

Om Euro Accident
Euro Accident Health & Care Insurance AB är en framgångsrik aktör inom området person­­­risk­för­säk­ringar. Med vision om att vara marknadsledande på hälsoförsäkringar och hålla våra kunder så friska som möjligt så hjälper vi företag, organisationer och individer att utveckla sin hälsosituation, samt hantera ohälsa och dess konsekvenser med försäkring som finansiering. Se vidare www.euroaccident.com

Miles de Champs, försäljningschef, Euro Accident, 0707-793 014,

e-post: miles.dechamps@euroaccident.com