Nu kommer evas matkasse till Nora!

Direkt till skolstart kommer evas matkasse att startar leverans i Nora.
- Det känns riktigt roligt att komma till Nora säger Eva Svärd, grundare av evas matkasse. 15 augusti kommer blir startdatumet och sedan kommer leveranserna varannan vecka. Som kund förbinder man sig dock inte för ett visst antal kassar.

Från början när evas matkasse startade i Lindesberg gjorde Eva och hennes man allt i företaget. Skrev recept, packade varor och levererade till kunden. Ett enormt roligt jobb men många sena kvällar och helger enligt Eva. Idag har evas matkasse hjälp av bland annat Fredagskocken, Mattias Larsson, känd från Mix Megapol, som receptskrivare. Det är "fredagsmys" veckans alla vardagar

evas matkasse är noga med att alla leveranser sker med kylbil för att inte bryta kylkedjan från butik till kund. Allt för att varorna ska vara fräscha när de anländer

I samband med starten av evas matkasse i Nora lottar de ut matkassar via Facebook. För att vara med om utlottningen gå ut på https://www.facebook.com/#!/event.php?eid=185130268208014

Kontakt: Eva Svärd

Mail: eva@evasmatkasse.se

• Konsumentfrågor

• Örebro

evas matkasse erbjuder en färdigkomponerad matkasse till ditt hushåll.
evas kasse består av fem olika rätter. Varje rätt är beräknad för fyra personer. Ett par av rätterna brukar även räcka till lunchlåda.  Kassen innehåller de råvaror du behöver samt recept. Alla rätter är lätta att laga och tillagningstiden på de flesta av rätterna ligger på max 35 minuter. Få middagsfrid med evas matkasse.

Med evas matkasse slipper ni dyra impulsköp!

Eva Svärd

Presskontakt Ägare 070 289 10 10